Feedback
Vi vill alltid bli bättre på vårt jobb och därför vill vi gärna att du som kund kommer med feedback på våra kontakter. Hur har du blivit bemött, har du fått bra svar på din frågor och så vidare? Både positiv och negativ kritik tas tacksamt emot. Skriv i formuläret nedan.
Klagomål
Har du ett formellt klagomål där du anser att något konkret fel har begåtts i vår handläggning av ditt ärende? Tveka då inte att kontakta oss via formuläret nedan eller post. I formuläret/brevet bör det tydligt framgå att det gäller klagomål. Vidare berättar ni tydligt vad ni är missnöjd med, uppge också ärendenummer och kontaktuppgifter. Ert klagomål kommer att handläggas enligt vår klagomålspolicy av klagomålsanvarig. Klagomålshantering är en värdefull del av vårt löpande kvalitetsarbete. Vi är tacksamma för din konkreta feedback.
Legalis Inkasso kommer att spara dina uppgifter för att kunna använda dem när vi utreder ärendet och för att kunna göra uppföljning av de åtgärder som eventuellt kommer att vidtas. Uppgifterna kommer därefter att gallras när utredningen är färdig.